مراكز خريد ارزان مشهد

جاذبه هاي گردشگري و ديدني ايران و جهان

مراكز خريد ارزان مشهد

۱۱ بازديد

مراكز خريد ارزان مشهد + تصاوير

مراكز خريد ارزان مشهد

هركسي ميخواهد در سفر تور ارزان مشهد خود فروشگاه ها، بازار و پاساژهاي ارزان قيمت را براي خريد لوازم و پوشاك خود پيدا كرده و از آنها خريد كند. مشهد مراكز خريد بسيار زيادي دارد كه از بين آنها ارزان قيمت ها را پيدا كرده و براي شما آماده كرديم :

مركز خريد آلتون مشهد : اين مركز خريد كه به عنوان بلندترين و بزرگ ترين مركز خريد در كشور ميباشد مجموعه اي كامل بوده و يكي از لوكس ترين فروشگاه ها در مشهد و البته ايران است. مركز خريد آلتون مشهد هشتاد متر ارتفاع داشته و پوشاك وسايل مورد نياز ديگر را با قيمت به صرفه و مناسبي به فروش ميرساند.

مركز خريد آلتون مشهد

مركز خريد نور مشهد :مشهد بزرگ ترين مراكز خريدها را دارد. از ديگر مراكز خريد بزرگ و با قيمت مناسب مركز خريد نور مشهد است. اين مركز خريد در خيابان عباسي بوده و يكي از مواردي هست كه به توريست هاي تور مشهد حتما پيشنهاد ميشود.

بازار جنت مشهد : اين بازار به خاطر نزديك بودن به هتل هاي شهر مشهد بازديد بسياري از توريست ها و گردشگران دارد. بافت قديمي كه اين بازار دارد شما را جذب خود ميكند. جالب است بدانيد اين بازار قبلا محل حكمراني چهار باغ بوده و امروزه بسياري از خانه هاي اين قسمت به مغازه تبديل شده و درواقع قطب پوشاك در شهر مشهد است!

بازار رضا مشهد :اين بازار بسيار بزرگ كه از اهميت زيادي برخوردار است شايد بيشتر از دوهزار مغازه در 2طبقه داشته باشد. يكي از ويژگي هاي خوب اين بازار اين است كه شما ديگر ميتوانيد همه سوغاتي هاي مشهد را در اين بازار رضا پيدا كرده و براي خود يا بستگانتان تهيه كنيد. بازار رضا مشهد به هتل هاي بسياري نزديك بوده و دسترسي خوبي نسبت به ديگر مراكز خريد دارد.

بازار رضا مشهد

منبع : لست تورز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.